Callcenter aansprakelijkheid

Een Callcenter aansprakelijkheid verzekering houdt rekening met de de belangrijkste aansprakelijkheidsrisico’s die kleven aan uw beroep of bedrijf. U kunt immers tijdens uw werk aansprakelijk worden gesteld omdat u een fout maakt tijdens uw werk. Dan zijn er eerst juridische kosten en daarna mogelijk zelfs een schadeclaim die betaald moet worden. Dat zijn soms kleine schadebedragen maar soms kan het ver buiten uw financiĆ«le mogelijkheden terecht komen. De callcenter aansprakelijkheid verzekering zorgt dan dat, u zowel met de rechtelijke verweer procedure wordt geholpen, maar ook dat er een schadeuitkering komt die de schadeclaim betaald.

Download en informatie callcenter aansprakelijkheid

Informatiepagina aansprakelijkheidsverzekering

Verzekeringsvoorwaarden pakket Hiscox

Beroepsaansprakelijkheid

Tijdsdruk en complexiteit. Het is dagelijkse kost voor een callcenter. Maar ook een voedingsbodem voor fouten. Meestal geen probleem. Maar soms heeft het forse gevolgen.  Een callcenter aansprakelijkheid verzekering lost dat probleem vaak op. De beroepsaansprakelijkheidsverzekering dekt de risicoā€™s af die specifiek gelden voor u of uw bedrijf. Een callcenter aansprakelijkheid verzekering voor een uiterst concurrerende premie. Zoals u mag verwachten van een verzekeraar die weet wat beroepsaansprakelijkheid inhoudt.

Audio beroepsaansprakelijkheid

Verzekerd bedrag callcenter aansprakelijkheid

Wij hebben gekozen voor een verzekerd bedrag  voor een callcenter aansprakelijkheid verzekering van maximaal ā‚¬ 250.000,- per aanspraak eenmalig per jaar. Op verzoek is het mogelijk dit bedrag (tegen een opslag) te verhogen naar ā‚¬ 500.000,- of ā‚¬ 1.000.000,-.

2 Schade claims callcenter aansprakelijkheid in een jaar

Standaard is Ć©Ć©n claim per jaar verzekerd bij een callcenter beroepsaansprakelijkheid verzekering. Wilt u 2 claims per jaar verzekeren dan is dat additioneel mogelijk. Beide claims hebben als maximum het gekozen verzekerde bedrag.

Bedrijfsaansprakelijkheid

U of uw bedrijf kan aansprakelijk worden gesteld wanneer u (of een van uw medewerkers) onder werktijd materiĆ«le schade of letselschade toebrengt aan derden. Dat kan zaakschadeĀ (schade aan spullen van een ander) zijn of letselschade. Onder bedrijfsaansprakelijkheid valt bovendien uw verantwoordelijkheid als werkgever richting uw werknemers. Niet alleen directe schade maar ook eventuele gevolgschade kan fors oplopen, bijvoorbeeld wanneer het slachtoffer als gevolg van het incident arbeidsongeschikt raakt. Een paar voorbeelden.

Verzekerd bedrag bij callcenter aansprakelijkheid verzekering

Wij hebben gekozen voor een verzekerd bedrag ā‚¬ 2.500.000 per aanspraak en maximaal ā‚¬ 5.000.000 per verzekeringsjaar. Voor bedrijfsaansprakelijkheid geldt een eigen risico van ā‚¬ 100 per aanspraak voor zaakschade.

Audio bedrijfsaansprakelijkheid

Cyber en Data Risks

Cyber en Data Risks  verzekert uw bedrijf tegen de gevolgen van hacking, systeeminbraak, verloren data, gegevensdiefstal en cyber-aanvallen. Het is een verzekering die voortbouwt op onze jarenlange ervaring met de gevolgen van data-inbraak en hackers.

Het sublimiet bedraagt ā‚¬ 100.000 per aanspraak als onderdeel van het totaal verzekerde bedrag beroepsaansprakelijkheid. Het eigen risico bedraagt ā‚¬ 1.000 per schade/aanspraak (incl. kosten)

Activiteiten van afgelopen jaar meeverzekeren

Uw bedrijf kan ook nu nog aansprakelijk gesteld worden voor activiteiten uit het verleden. U bent dan gedekt volgens alle geselecteerde dekkingen. Heeft het bedrijf al een verzekering gehad die aansluit op de nieuw af te sluiten verzekering (inloop met voorgaande verzekering) dan is dit gratis meeverzekerd. Wilt u activiteiten uit het verleden meeverzekeren, geeft u dat dan aan bij opmerkingen.

Zie ook onze verzekeringsvoorwaarden

Voordelen callcenter aansprakelijkheid

  1. Snelle afhandeling (geen offertetraject, direct afgifte voorlopige polis) van een callcenter aansprakelijkheid verzekering.
  2. Scherpe premie.
  3. Geen eigen risico (beroepsaansprakelijkheid).
  4. Hoogwaardige dekking afgestemd op de beroepsgroep /sector dus ook Callcenter aansprakelijkheid.
  5. Dekkings- en rechtsgebied wereld exclusief Verenigde Staten van Amerika/Canada.
  6. Vrijheid hantering leveringsvoorwaarden ten opzichte van opdrachtgevers.

Premies en formulieren

Beroepsaansprakelijkheid - alle premies Bedrijfsaansprakelijkheid - premie aanvraag Arbeidsongeschiktheid ZZP of DGA offerte Cyber en DataRisk - premie Bedrijfsrechtsbijstand verzekering - premie Adviseurswijziging bestaande verzekering Overzicht alle bedrijven verzekeringen

Video Beroepsaansprakelijkheidsverzekering Hiscox