Internet

Verkopers van verzekeringen dreigen massaal klanten te verliezen. Die vergelijken premies steeds meer zelf op internet, waar de traditionele tussenpersonen vaak afwezig zijn. aldus Erik de Voogd van Voogd & Voogd. Enkele grote concerns
trekken de hele bemiddelingsmarkt van verzekeringen naar zich toe, voorziet De
Voogd. Momenteel begeeft zelfs Halfords zich op de verzekeringsmarkt. “De
klant kiest definitief voor internet”, constateert De Voogd. (bron De Telegraaf)

U denkt natuurlijk dat deze Erik de Voogd een wetenschappelijk onderzoeker is?
Of zijn geld verdient als verzekeringsvisionair?

Nee, Erik de Voogd is gewoon een verkoper die zijn softwareprogramma Click en Sluit aan de man probeert te brengen. Maar dat stukje informatie was per abuis weggevallen in het artikel van de Telegraaf.

Zo roept Erik: “Tussenpersonen gaan massaal failliet.

….Als ze tenminste niet zijn programma kopen. Maar ook die tekst was weggevallen.

Zonder dat softwareprogrammaatje heb ik, volgens Erik, morgen geen nagel
meer om aan mijn hond te krabben. (Ik heb geen hond dus er had beter kunnen
staan: Ik heb geen nagel om aan mijn kat te krabben.)

Blijkbaar voelde ik het gekletter van dit soort glazen bol voorspellingen
al van verre aankomen want afgelopen
maandag had ik over die internet
verzekeringshype al een filosofietje losgelaten. Troost is dat in de Telegraaf-krant van vandaag, morgen gewoon weer de vis wordt
verpakt.

Ik geloof alleen nog maar in de onderzoeksrapporten van Maurice de
Hond
.
U weet wel, die onderzoeker die zei dat Verdonk 67% van de stemmen zou
krijgen. De foutmarge van de onderzoeken van Maurice zijn immers wel altijd goed
voorspelbaar.