Skyscrapers

DAS rechtsbijstand lanceert een nieuw particulier verzekeringsproduct, DAS Bewust. Daarmee richt DAS zich op de groep Nederlanders die nog geen rechtsbijstandverzekering heeft. Alleen de door de doelgroep als belangrijk ervaren juridische risico´s zijn verzekerd.”
“Uit onderzoek van marktonderzoekbureau MWM2 is naar voren gekomen dat de consument de meeste kans op conflicten ziet rondom werk, aankopen van duurzame goederen, verkeer, ongeval, overheid en wonen. Bij zaken als ontslag, letselschade en geschillen met een nutsbedrijf wil men een jurist in kunnen schakelen.”

Ik denk dat de respondenten ook hebben gezegd; burenruzie of conflicten over medische vergoedingen discussies of überhaupt het merendeel van de consumentenzaken. Logisch toch? Maar dan wordt de prijs te hoog. Dus schrapte DAS het merendeel van die conflicten.

Oké, dachten ze bij DAS. Maar er moet nog wel een onderzoekje bij. Een onderzoek geeft immers gewicht aan een product. Later als blijkt dat de belangrijkste zaken niet verzekerd waren dan wijzen de juristen van de DAS gewoon naar dat onzinnige onderzoekje: u heeft het toch zelf gewild….

Jammer DAS-sers, een gemiste kans. Gewoon echte goede producten maken en zorgen dat consumenten bewust jullie complete polis gaan kopen en niet een slap aftreksel.

In het Persbericht staat:
“DAS start de introductiecampagne op internet met skyscrapers.”
Gewoon met de voeten op de grond blijven staan, heren juristen.