Kudos

Dit weekend is Battle of Concepts live gegaan. Op deze site schrijven bedrijven wedstrijden uit waar studenten aan mee kunnen doen en grote prijzen kunnen winnen. Op dit moment staan er 6 battles op de site van ondermeer Nationale Nederlanden (Bron BrickMeetsByte).

Bij Nationale-Nederlanden begint het met de treurige slogan: Aan jou de uitdaging om snel, uitdagend & sexy te verbinden met zekerheid, saaiheid en kleine lettertjes. Leuker kunnen we het niet maken, maak jij het makkelijker”?

De ultieme poging werd ondernomen kort geleden ondernomen door Ruud de Wild. Sneller kon ik me het niet bedenken. En dat was precies het probleem. Fraaie brochures, prachtige foto’s en snelle reclames om de ultieme saaiheid te verkopen. Marketeers en communicatiedeskundigen vergrijpen zich al jaren aan pensioen zonder noemenswaardig succes.

Wat voor ongein mogen we verwachten bij deze Battle?

  • Polissen met Kudos kopen via Second Life?
  • Een verzekeringsadviseur als Avatar?
  • Een Nintendo DS verzekeringspelletje?

Ik zie pensioen nog graag op de ouderwetse manier worden verkocht.
Als je niet voor een pensioen spaart dan ga je later DOOD van de honger!!!