Verwennen


De OHRA gaat vanaf nu haar klanten verwennen volgens dit Persbericht. Waar bestaat dat verwennen uit?

Als u klant bent dan wint u wellicht een Toyota Aygo. U moet dan wel het autosleuteltje in ontvangst nemen, op de foto staan voor publicitaire doeleinden en lachen, veel lachen. Lachen dat u de gelukkige prijswinnaar bent van een Aygo. U mag de auto trouwens volgens de voorwaarden niet teruggeven en het geld vragen. De Ohra wil de auto namelijk onder geen beding meer terug krijgen.

En wat zijn de rest van de verwennerijen?

U kunt heel veel extra verzekeringen afsluiten met heel klein beetje korting.
Ja ja, klanten verwennen, dat kunnen ze goed bij de OHRA. Zelf zeggen ze er over:

“Andere financieel dienstverleners doen er vaak alles aan om nieuwe klanten binnen te halen en daarna krijg je als vaste klant amper voordeel en hoor je vaak niets meer van ze”.

De aktie duurt tot 17 augustus.

Dat is het einde van de rustige vakantieperiode voor de OHRA. Daarna is het weer business as usual. Daarna is een bestaande klant weer een gewone klant in de database met een bruto premie en een polisnummer.

Het duurt nog een paar weken voordat ik zelf op vakantie ga. Het wordt tijd. Vandaag heb ik een kwartier lang een polisnummer van een klant gebeld.