Kruidvat

Wat anderen eerder niet is gelukt, gaat drogisterijketen Kruidvat opnieuw proberen: verzekeringen verkopen in de winkel. Het aanbod van branchevreemde producten zoals cd’s, speelgoed en wijn is vanaf vandaag uitgebreid met eenvoudige verzekeringsproducten zoals reis-, auto-, huisdier- en woonhuisverzekeringen. Kruidvat is hiervoor in zee gegaan met Proteq. (bron Volkskrant)

Sluit maar aan in de rij wachtende.

De HEMA, Ahold, Shell, AJAX, Vendex, C1000 allemaal hebben ze het geprobeerd en kopje onder gegaan. Het wachten is op Super de Boer, Dell computers, Talpa, Intratuin, etc, etc.

De woordvoerder van Proteq zegt daar meesmuilend over:
“Het gaat ons wel lukken omdat Proteq en Kruidvat allebei een betrouwbare uitstraling hebben.”
Inderdaad meneer de woordvoerder, met zo’n uitstraling zoals Shell, Ahold en C1000 hebben, moet het wel mislukken. Zet daar de uitstraling van Proteq eens tegenover. Nou, dan kan het inderdaad niet misgaan.

De afstraffing komt later. Ik verheug me op het moment dat er iemand in de rij gaat staan bij het Kruidvat en begint te klagen over een afgewezen waterschade.
“Ja, maar dan moet u niet bij mij zijn.” zei de caissière.
“Ja, maar jullie verkopen die polissen toch hier in het derde vak?” zei de klant.
“Ja, maar wij van het Kruidvat hebben er geen verstand van, wij verkopen ze alleen maar.”

Mijn advies: Proteq de Kruidvatklant.