afspraken handel

Diverse assurantieadviseurs zijn gedupeerd door virtuele klantafspraken-leverancier Finmars. (Een klant-afspraken-leverancier heeft adressen en telefoonnummers verzameld van mensen die hebben aangegeven dat ze een verzekeringsadvies willen hebben.)

Bij bestelling van afspraken moest 50% vooruit worden betaald. En dat hebben die assurantieadviseurs allemaal netjes gedaan. Ze zijn nu hun geld kwijt want de eigenaar is al weken onvindbaar. Raar hé?

Zelf hebben we ook even een paar maanden in de klanten-afspraken-handel gezeten. Weinig verdiend, maar wel veel gelachen over sommige fraaie reacties die we ontvingen:

Een afnemer van een afspraak: “Ja hoor eens, voor die afspraak betaal ik niet want ik heb ruzie met de klant gemaakt”.
Een verzekeraar: “Jullie denken toch niet dat we zomaar een verzekeringspremie voor jullie gaan uitrekenen? We hebben wel wat beters te doen.”
Een andere verzekeraar: “Die offerte verzoeken hebben we allemaal weggegooid. Het waren er zoveel dat we dachten dat het een geintje was.”