Een shoppolis

73% van de webshops geeft aan een groot vertrouwen te hebben in het kunnen opvangen van risico’s met eigen middelen. Er worden niet of nauwelijks maatregelen getroffen.

Het TNS-Nipo onderzoek (pdf) laat een relatief treurig beeld zien van de wijze waarop webshops nadenken over risico’s. Niet helemaal onlogisch omdat er veelal het een groep jonge ondernemers is. Daar geldt, meer dan bij ouderen, het element dat ondernemen risico nemen is.

Voor webwinkels geldt als geen ander bedrijf dat er een grote kans is dat er IT-problemen zich voordoen. De impact van de schade heeft daarbij ook nog eens een grote financiële gevolgen. Lees “kost veel geld“. De belangrijkste zijn

  • Uitval communicatie voorziening.
  • Software storingen
  • Storingen bij provider
  • Hardware problemen

U raadt het al; de problemen moeten de webshops zelf oplossen maar de financiële gevolgen, daar zijn verzekeringen voor. Vaak lage premies en gemakkelijk in één pakket. Even invoeren en we zorgen dat het snel wordt opgepakt. (Uiteraard komt er eerst een offerte)

Premie online berekenen

Cyber en DataRisk - premie Bedrijfsrechtsbijstand verzekering - premie IT-Technologie aansprakelijkheid - premie Bestuurdersaansprakelijk BV - premie Adviseurswijziging bestaande verzekering Overzicht alle bedrijven verzekeringen